Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 08:35:40 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04186 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, Nõmmiku tee// 9, Harju 
maakond, Kuusalu vald, Kaberla küla, Nõmmiku tee// 11// 9, Harju maakond, 
Kuusalu vald, Kaberla küla, Nõmmiku tee// 11// 9 (sõidutee, 
külmaveetorustik, tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sõidutee rajamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26947916>  (menetlus nr: 
425624), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister